Tuesday, November 18, 2014

著名攝影師周家豪用NOKIA 808 PureView影相


This is Video about '著名攝影師周家豪用NOKIA 808 PureView影相'


Download 著名攝影師周家豪用NOKIA 808 PureView影相
Youtube Images
著名攝影師周家豪用NOKIA 808 PureView影相, 詳情:http://www.beeweb.hk/news-4751.html

人不想成長,怕現實會慢慢磨蝕心中理想。現實與理想的平衡,總係成為向前衝嘅絆腳石,80後攝影師──周家豪亦不例外。曾經因為現實生活放棄了藝術工作,由熱愛畫畫到近年開始拾起相機,用鏡頭代替畫筆,創作出一個又一個富故事性的畫面。

 由畫畫嘅興趣,演變成攝影,全因為想表達自己嘅諗法,加埋兩位老前輩嘅啟蒙,周家豪重新認定自己嘅目標。「攝影對我嚟講,唔單止係個capture moment,而係個表達自己嘅媒介,本身寫作唔叻,畫畫又冇耐性。去到大學嘅時候,好有運咁,跟咗李志超老師同朱德華老師,兩位好有經驗嘅老前輩學嘢,自然地培養咗攝影嘅興趣。」

因為一次嘅自我反省,引發出靈感,影咗輯認真有深度名為「Hero」嘅作品,同時亦令佢喺攝影界出現了機會。
「其實每個男仔細個都會鍾意英雄人物,我覺得香港都應該要有英雄,無奈地我哋心目中崇拜嘅英雄永遠只有入口, 香港作為一個殖民地,習慣咗崇拜入口貨。我想將英雄帶嚟香港,就算自己遇到困難,都可以有英雄為自己發聲。」

近年已經多咗好多平台,無論係facebook定其他social network俾我哋去發聲,只需1部手機,影完相即可以share出去,某程度上已經可以取代相機拍低生活點滴,但對1個攝影師嚟講,就有其他睇法。

「我諗Nokia 808呢部手機,對我嚟講似部相機多過手機,今次手機嘅spec 係非常得人驚嘅,有4,100萬像素嘅sensor,Carl Zeiss鏡頭,對於1個攝影師嚟講,會係令到你發癲, 而PureView 嘅功能,可能將張相濃縮到500萬像素,share 嘅時候,速度就快好多,出嚟嘅quality 都有3,800萬像素一樣,係冇變嘅。就好似揸住部半專業嘅相機一樣,連white balance都可以校,加埋內置唔同嘅filters ,影相都得心應手。


後記
「自己都係好新嘅攝影師,藝術層面嚟講咩都唔係,好新嘅人,但我相信堅持,keep 住做,唔好得個講字,我覺得1個人對某樣嘢有堅持,唔一定係攝影嘅,其他嘢都好啦,係要放棄一啲嘢嘅,係需要投放俾其他人更多時間,先可以得到回報。」
好一個堅持,共勉之。
著名攝影師周家豪用NOKIA 808 PureView影相
著名攝影師周家豪用NOKIA 808 PureView影相
Thank's for reading about '著名攝影師周家豪用NOKIA 808 PureView影相'.

No comments:

Post a Comment